dissabte, 25 de setembre del 2010

El carnaval dels animals de Saint-Saëns




El lleó esta dormit, quan s’aixeca fa un gran badall i estira els braços. Quan ja es ven despert comença a buscar silenciosament un animal per cruspir-se’l( cada vegada que la cançó fa un glisando el lleó esgarrapa). Però se li escapa.
( El piano es disfressa de lleó)






















La gallina es dona compte de que el lleó la persegueix i comença a corre(un nen es el lleó i l’altre la gallina, quan sona el violí). Fins que el lleó l’atrapa.

(El violi es disfressa de gallina)




La tortuga surt a passejar pels prats caminant lentament (els nens van a quatre potes)
 
(El violí es disfressa de tortuga, tot i que l’acompanya el piano)






L’elefant s’aixeca i va caminant per la selva , però li costa molt perquè es molt gran, i va molt lent (els nens caminen  a quatre potes molt lent). Quan arriba al riu mou la tropa i va bevent aigua i dutxant-se(els nens es posen el braç davant del nas i el mouen com si fos una trompa).Quan ja es net i tip se’n torna a casa.

(El contrabaix es disfressa de contrabaix, tot i que l’acompanya el piano)




El cangur surt, va saltant per el desert vigilant que el lleó no vingui.(els nens saltant quan sona el piano).

(El piano es disfressa de cangur)







Els peixos neden riu a baix (els nens fan com si nedessin) i treuen el cap fora de l’aigua de tan en tan(quan sona la celesta fan com si nedessin cap a la superfície i desprès con si nedessin cap a dintre).

(El violi es disfressa de peix, tot i que l’acompanya el piano i la celesta)




L’ase esta a la granja quan una abella li punxa el cul i l’ase comença a cridar cada vegada més fort fins que li passa el dolor (els nens fan com els so de l’ase).

( El violí es disfressa d’ase)



Quan es fa fosc el mussol vigila que no hi haguí cap incident al bosc i per avisar que esta allà fa cu-cu( els nens responen cu-cu després del mussol)

( El clarinet es disfressa de Clarinet)




Els ocells es desperten i comencen a volar per tot el bosc buscant aliment per esmorzar (els nens fan veure que volen).

(La flauta travessera es disfressa de ocell)





Els esquelets comencen a ballar al so de la seva música (els nens es mouen com si fossin esquelets o poden picar les caixes xineses i les claus)

( El xilòfon es disfressa de fòssil)




El Cigne neda tranquil·lament per el llac sense fer soroll per anar a dormir. (els nens es posen es rotllana,d’esquena a l’altre i es fan massatges a l’esquena)

(El violoncel es disfressa de Cigne)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada